2010. november 10., szerda

Zug játék ajándékom Gerdának

Mary designe!!! Köszönöm az inspirációt!!!!

Annyra megtetszettek Mary nyakláncai hogy úgy gondoltam valami hasonlót
készítek el Gerdának mivel azt írta ha nyaklác akkor hosszú és a végén legyen fityegő,
Ez hosszú is és van elég bogyó, gyöngy és fityegő is rajta :))))))
A kulcstartót gumi dekorból készítettem, ez fogott ki leginkább rajtam, mire ki találtam mi is legyen a csillagjegy ajándék.
Gerda, sok szeretettel készítettem, remélem tetszik ajándékom, viseld és használd egészségel őket!!!!

2 megjegyzés:

bruercsi írta...

Húú! De klasszak!! A lánc is szuper, de ezt tőled más nem is lehet, na, de az az oroszlán, azt hittem, hogy gyárilag készült, olyan tökéletes!!!!!!

Kata írta...

Köszönöm Erika:)
Az volt a lényeg ebben a játékban, hogy mindent saját kezűleg kellett elkészíteni .