2011. január 25., kedd

Egy kis élet jel :)

Úgy gondoltam már itt az ideje hogy egy kis élet jelet adjak magamról :)

Máté januárban kezdte az ovit, amitől egy kicsit tartottam . Mivel ugye Csenge
is itthon van még velem , így csak az első nap voltam vele oviban ami annyira jól
sikerült, hogy hazáig sírt mert ő még maradni szeretett volna :)
Másnap arra gondoltam akkor ki is próbálhatjuk az ott alvást, nem megyek ebéd
után érte, és ez is jól sült el.
Mindenképpen említést kell tegyek a két tüneményes óvónéninkről és dadusról , szerintem kívánni sem tudtam volna jobbat!!!!!!
Ennek is köszönhető szerintem hogy semmi gond nem volt az oviba járással :)
Tegnap reggel megkérdezte szegénykém, mikor megyünk oviba?

Aztán el telt az első hét és le is betegedtünk, irány a fül-orr-gégészet (mivel tavaly sajnos már elég gyakori "vendégek" voltunk ott így egyenesen oda mentünk) , 1 hét itthon újra ovi, 2 nap
és már ismét hallottam hogy nagyon horkol, gondoltam ez így már mégsem lesz jó.
Péntek délután ismét fül-orr-gégészet ahol meg is kaptuk a javaslatot orr mandula műtétre.
Hétfőn háziorvoshoz mentünk beutalóért, tegnap délután Heim Pál KH. ambulancia ahol
meg is kaptuk a műtét időpontját, ami február 1 1.

Most úgy döntöttem az ovit el is kerüljük, mert ha lebetegednénk, akkor új időpontot kell kérjünk.

Az idei év nekünk eddig így telt el .
Azért a varró tanfolyamot még folytatom és terveim szerint, fűzni is szeretnék már
újra :)

Puszi Mindenkinek!

Kata

9 megjegyzés:

Kriszta írta...

Kata! Jobbulást nektek! A Pancsi is pont igy volt az ovi kezdéssel, mi is az orrmandula kivételnél döntöttünk és nem bántuk meg. Utána már sokkal de sokkal kevesebbet betegeskedett és megoldódtak az addig állandó felső légúti megbetegedéseink. Kitartás! Az első év általában mindenkinek így telik, de aztán egyre jobb és jobb lesz! Puszillak benneteket!

Kata írta...

Igen, azzal tisztában voltam az első évben többet lesz itthon mint asz oviban :)
Csak arra nem gondoltam hogy rögtön így lesz hosszú pihenőnk :( , de tény hogy így a távoli jövőben remélhetőleg sokkal kevesebbet fog majd megbetegedni.
Puszi Nektek is és érezzétek nagyon jól magatokat, pihenj és fűzz sokat!!!! :)))))

Melinda írta...

Jobbulást kívánok Nektek!!!
És ha szabad, kicsit irigykedem... a gyorsaság miatt. Január 18-án kaptunk orrmandula műtétre időpontot március 16-ra :(( És ez már sorban a 4. időpontunk.
A másfél éves tapasztalatom :)): búra alá a törpöt, nehogy összeszedjen valamit és szorítok, hogy minden rendben és sikeresen történjen, ne úgy, mint nálunk!!!
Melinda

bruercsi írta...

Hűha! Szegénykéim! Na, de előre az egészségért!! Majd drukkolok Nektek! Csak az nem egyértelmű számomra, hogy 1-én vagy 11.-én lesz a műtét?

Kata írta...

Melinda , nektek hol lesz a műtét?
Tőlem annyit kérdezett a Dr.-nő mikorra írja a műtétet, én meg mondtam amilyen időpontot tud adni, az lesz jó, így kaptuk.
Nem is engedem oviba sem, majd mehet még eleget, most amúgy is köhög egy kicsit, addig remélem teljesen "jól" leszünk :)

Kata írta...

Február 11-én, pénteken.
Már várom hogy túl legyünk rajta, minden éjszaka 1x-2x megébred sírva hogy nem kap levegőt :(
Köszönöm Erikám, remélem ti jól vagytok!
Sok puszi!!!!

kandy írta...

Jaj, drága! Gyógyuljatok meg gyorsan, szurkolok. Te meg csak nyugodtan, nehogy agyonidegeskedd magad!

Melinda írta...

Szia!

Mi Pécsre megyünk a gyerekklinikára (remélem), oda száműztek Kaposvárról :)) Választási lehetőséget nem adtak, közölték hogy ekkor van időpont és kész. Sok a beteg törpike, kevés az orvos.
Remélem, jól vagytok, és nemsokára túllesztek rajta!!!
Amit nekünk javasoltak: műtét előtt no antibiotikum, C vitamin jöhet bőven, a dugult nózi miatt pedig orrszívózás (4 évesen ismét szívatjuk mi is).
Szorítok Nektek!

Kata írta...

C vitamin+Béres cseppet folyamatosan kapja, orrot szívnánk, de nem jön belőle semmi, pedig néha olyan szörcsögős szegénykém, no de reméljük ezeknek a rossz nappaloknak és éjszakáknak is lassan vége lesz :))))))
Kitartást nektek is!!!!!!!!

Puszi!